کمک ماموران راهداری آذربایجان شرقی به  خودروهای گرفتار در برف

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۵ خودروی گرفتار در برف در محور‌های ارتباطی استان کمک رسانی شد و ۱۲ نفر از رانندگان و مسافران نیز در راهدارخانه‌ها اسکان داده شدند.

آقای رسول زاده با بیان اینکه برای اجرای عملیات راهداری زمستانی و برف روبی راه‌های استان آذربایجان شرقی ۵۷۰ تن مخلوط شن و نمک استفاده شد گفت: هم اکنون همه راه‌های شریانی، اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی با بیان اینکه پس از بارش برف شب گذشته یک‌هزار و ۸۷۰ کیلومتر باند از راه‌های استان به همت گروه‌های راهداری برف‌روبی و نمک و شن پاشی شد اظهار کرد: بیشترین میزان برف روبی از سوی راهداران در مسیر‌های آزادراه تبریز _ زنجان، اهر، مرند، بستان آباد، سراب، هریس، جلفا و تبریز انجام شد.

آقای رسول زاده با بیان اینکه راه‌های تحت پوشش برف روبی استان بیش از ۱۴ هزار کیلومتر و تعداد نقاط کوهستانی برف گیر ۳۸ نقطه است ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بسیج همه جانبه همکاران و به کارگیری همه امکانات و استقرار در مسیر‌های حوزه استحفاظی و افزایش گشت‌های راهداری به ویژه در راه‌های پرتردد نسبت به خدمات رسانی به مردم  اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به آماده سازی و تجهیز راهدارخانه‌ها در راه‌های اصلی و فرعی برای امدادرسانی و خدمات به موقع به مسافران و کاربران راه‌ها یادآور شد: آماده همکاری و تعامل با مسئولان استانی و شهرستانی، نیرو‌های انتظامی ، پلیس راه، هلال احمر و سایر نیرو‌های امدادی برای افزایش ایمنی عبور و مرور هستیم.

آقای رسول زاده افزود: شماره تلفن گویای ۱۴۱ نیز آماده پاسخگویی ۲۴ ساعته به رانندگان و مسافران در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی است و ترددکنندگان جاده‌ها می‌توانند از طریق اپلیکیشن ۱۴۱ و وب سایت www.۱۴۱.ir از وضعیت آب و هوایی جاده‌ها اطلاع کسب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.